2:a advent!

Ååå jag missade avslutningen på kyrkis idag :-(
Hoppas att ni som var där hade trevligt!!
Kommer att bli rätt tomt utan kyrkis timmarna...

Jag har jobbat idag i snöslasket, blev en och enannan sladd med bilen...
Både ofrivilligt och med min hjälp, haha
Att det ska vara så skoj att leka...

Lagat mat har JAG för ovanlighetens skull faktiskt gjort idag:

Chilibiffar med gourmetsås

Stackars lillknorpan har blivit förkyld, snorar och nyser, men ingen feber iallafall.

Har varit utan tv nu i en MÅNADS tid, vår digitalbox har gett upp. 
Fattar inte hur jag klarar mig. jag som är så beroende av vissa serier...
Men nu suger det så i söndagsfilms tarmen att jag måste nog ner o hyra en film, snabbt innan de stänger...

Heeeej

Kommentarer
Postat av: Fia

Tjoho!

Va på kyrkis idag med W. Synd att ni inte kunde komma, tomten va ju där!!!

2008-12-07 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0