Blivit med Blogg :-)

Jag har funderat ett tag på om man inte skulle prova på att blogga lite, så jag prövar väl :-)

Idag skulle jag till tandläkaren i Grängesberg, så varför inte åka vidare till kupolen när man ändå är så "nära", haha!

Det blev en del shopping mest till Ella faktiskt.


Blev pennor, ögonskugga, pensel från MUS och en kameraväska från samsonite till mig.
Tyvärr är nog väskan i minsta laget... :-(

Vi tog den obligatoriska fika-pausen på waynes.


Det var riktigt jobbigt att köra hem i snöovädret.
Men vi kom hem till slut!

Igår var det inrednings party hos C, kul med något annat än ljus :-)
Det fanns mycket fint, men handlade inte så mycket.
Disktrasor, bricka och en tekula.



Jaha det har var mitt första blogg inlägg, hade inte så mycket att skriva om men men... :-)

Ha det bäst!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0