Fiiiiika!!

Idag har jag haft fullt upp med att fika...
Först var vi på kyrkis, där åt jag den underbara frukosten som man längtar efter de dagar man inte är där, och sitter hemma i sin ensamhet med en torr ostmacka...:-)

Sen hade jag bestämt en fika dejt med C hemma hos H.
Där var det som vanligt massor av kakor, wienerlängd, prinsess stubbe, vindruvor och massvis med lösgodis och det bästa av allt: KOK kaffe.
Det är något visst med kok kaffe, vet inte vad det är men det är underbart!

När vi fikat klart där, så skulle jag gå till A med kameran som hon köpt av mig, GISSA om hon hade dukat upp med fika.
MEN där höll jag mig till EN kopp kaffe och EN chokladbit....

Kom hem vid halv sex tiden, (gick hemifrån vid 9...) kom på att jag inte hade ätit mat på hela dagen, men orkade bara inte laga någon, så jag har nyss ätit stekt ägg på macka. Det är rätt gott, men det är ju inte direkt någon middag...

Imorgon ska jag gå och väga Ella. Det var en hel månad sen, så det ska bli kul att se hur mycket hon växt på den tiden.

Här var hon iallafall inte stor...

Kommentarer
Postat av: Indra

Åh vad kul med en blogg...såg länken i ett inlägg hos Anna. Vilken fin bild du har som profilbild. Kramilikram

2008-12-03 @ 20:46:14
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Såg länken till din blogg hos Indra. Vad kul, då har jag en till blogg att läsa! Kram

2008-12-03 @ 22:53:36
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Fia

Gööt mä fika!

Va söta dina bäbisar är!!

2008-12-04 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0