YES!! (Gösta!! Tänk på pumpen!)

En av mina favvo filmer är: Vi hade iallafall tur med vädret....
Såg just att det ska komma en till, den 5:e december har den bio premiär!!
Den tänker iallafall jag gå på!!

"Det här surru, de här ä min pump!! Här: Ta den här..."
"Bondraggare" "Jävla landsvägs snigel"
"Du kör ju så jävla fort att man int hinner se nåt juuu" "70 de e en bra fart"
"Ha den på automat lilla stumpan"
*Jag vill bada pappa"

 
Ja citaten är många från den filmen....

*Skrattar så jag håller på att dööö*



Nehe nu ska iallafall jag sova!!
Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Vad GLAD jag blir!!! Ännu en blogg att följa! Och dessutom någon man känner...är det okej om jag länkar dig från min sida?

Kram

2008-12-04 @ 07:33:45
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, självklart skulle jag ju ha frågat dej direkt... ha ha ha... Du kan ju det där med naglar ju! Då lär jag nog ha barnvakt eller se till att Inge är hemma om jag ska ha en massa överlack på... annars blir det nog skrivligare än någonsin, när jag har lilla Busfia att ta hand om =)

Kram

2008-12-04 @ 10:26:10
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Pilla

Halloj!! Va skoj att du bloggar. Är de ok, om jag länkar dig...när jag får hjälp?? Hade Ella blivit nå större? Kram Kram

2008-12-04 @ 17:46:19
URL: http://findusmammas.blogg.se/
Postat av: Kajsa

woho äntligen en blogg jag kan följa =)

Är ju så dålig att hitta några bra.

Kram

2008-12-04 @ 18:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0