Hittade hos Anna... :-)

UTMANING

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?
Nej, det är alldeles för vuxet för mig :-)

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Häst, hund, myggor och diverse kryp...

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
Oj vet inte! Någon av de gamla klassikerna.

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
Ja

6. Är du allergisk mot något?
Nej

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?
Ibland, inte så ofta tyvärr.

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Det mesta, haha! Men diska är väl ingen höjdare

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Skytte

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Ja kanske, tyvärr

11. Står du helst framför eller bakom kameran? 
Både och 

12. Sjunger du i duschen?
Ibland, det låter ju så bra där :-)

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

Nope

14. Vilken sorts frukt åt du senast?
Banan

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Nej jag tror inte det

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Gillar mörka killar

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

Mycket fika och många besök och massor av skratt

18. Brukar du handla på kredit?
Oftast inte, men det har hänt.

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
Nej

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Läsa era bloggar :-)


Kommentarer
Postat av: Indra

Vilken kul utmaning.....

Tack gällande design tävlingen, nej plagget kommer vara med i höstkollektionen.

Vad skoj att du kommer på söndag, det är massor med fina plagg för tjejer. Tyvärr har jag ju inte med mig din filt, för jag kan inte beställa den förrän på måndag. kram

2009-02-04 @ 15:55:04
Postat av: Anna

Du har en utmärkelse på min blogg =)

2009-02-19 @ 12:55:46
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0